"نه. مسواک نمی‌زنم. خب باشه دارم مسواک می‌زنم. تو حرف بزن. ... ... واقعا خندیدی؟ واقعا او پشت تلفن گریه می‌کرد و تو خندیدی؟ الی! این بدترین کاری‌ست که میتوانی بکنی. یا خدا! وقتی کسی گریه می‌کنه تو باید ساکت بشینی و فقط گوش کنی ببینی چی میگه. خندیدن به هیچ وجه درست نیست... خب می‌دانم تو هم مثل او ناراحت بودی. ولی وقتی تو می‌خندی او از کجا بفهمه؟... گریه کردن او طبیعیه چون او مثل تو از ضعیف جلوه کردن نمی‌ترسه... تو اصلا به این دختر گفتی که دوستش داری؟... نه نه. قشنگ بهش گفتی که 'من دوستت دارم'؟ ... نه نمیفهمه. از کجا بفهمه؟ بعضی آدم‌ها در محیط‌هایی بزرگ شدن که این رفتار تو بهشان نشان نمیده دوستشان داری... چی بگی؟ خب بگو 'من دوستت دارم. تو برای من خیلی با ارزشی. هیچکس مثل تو...' نخند! ... میگم نخند!‌ من قطع می کنم... قطع نکردم دارم تی‌شرت تنم میکنم. تا حالا فقط با شلوارک بودم... می‌دانم که نمی‌بینی ولی بگذار لباس آدمی‌زادی بپوشم. صبر کن... تو میگی این آدم برای تو خیلی عزیزه. آدم گاهی برای آدم‌های عزیزش پا از منطقه‌ی امنش بیرون میگذاره... باید بهش بگی که برای تو مهمه... نه. اینطوری نیست. حتما کسی پیدا میشه که مثل او خاص باشه... خب حالا نشد هم نشد. چه بهتر. تو همیشه خاص‌ترین آدم رابطه می‌مانی... خب ببین اینطوری که تو میگی به نظر میرسه یک سوءتفاهم بزرگ بین شما ایجاد شده. وقتی اینقدر میخواهیش٫ پا از منطقه‌ی امنت بیرون بگذار٫ بهش بگو چه حسی داری و این سوءتفاهم را رفع کن... نعهههعههههه نه. چرا تو اینقدر مثل ماشینی آخه؟ یعنی چی که میبرمش کافی‌شاپ که گریه نکنه؟ یک جایی برو که هر دو راحت باشین. اینقدر فرمول‌بندی نکن که اول بهش میگم x و بعد میگم y و بعد فلان و فلان... خیلی راست گفته که به تو گفته ربات... برو دوستت را پس بگیر!... یادم نیست دیشب کجا بودم به خدا... نه مست نبودم. یک عااالمه ماریجوانا کشیده بودم... خوش به حالت... نه حال ندارم حرف بزنم... گوش کن ببین این آهنگ را جدیدا ساختم... ... عاشق canon هستم. خیلی خوبه... آخی :) چه ناز. واقعا برای تو آهنگ ساخته؟... آخی:)... برو باهاش حرف بزن"

#آدم باید چقدر از لحاظ احساسی عقب‌مانده باشه که از یک پسر مشوره بخواد در این امور آخه؟ 

واقعا که

#kyle