من عاشق آپارتمان جدیدم هستم. اینقدر که به خودم گوشزد میکنم عادی نیست اینقدر آپارتمانم را دوست داشته باشم و سعی می‌کنم در مورد آفتاب‌های سر صبح، آرامش شب، راحتی بین‌بگ عزیزم و باقی زیبایی‌هایی که تجربه می‌کنم حرف نزنم. برای این چالش میخواستم یک عکس با لنز واید از آپارتمانم بگیرم و یک دل سیر در مورد جزئیاتش حرف بزنم. اما سه شب پیش ایستون یک عکسی گرفت که یک لحظه‌ی قشنگ در آپارتمان ِقشنگم را ماندگار کرد.

تولد کرستینا دو ماه پیش بود اما چون دور از هم بودیم سه شب پیش جشنش گرفتیم. شب زیبایی بود. ایستون گفت:«میخواهی ۵ اتفاق خوبی که برایت افتاده را نام بگیرم؟ کایل، جرمی، کرستینا، جک و ایستون.» تمام این آدم‌ها در این لحظه دور هم جمع‌اند و این یکی از زیباترین قاب‌های چند ماه اخیر زندگیم است. ایستون در این عکس نیست چون دارد عکس می‌گیرد. از چپ به راست: کایل با سگ ِکرستینا بی‌بی، جرمی، الهه، کرستینا، جک. 

با تشکر از مونولوگ عزیز.